הכן מחשבך לחורף

שתפו את הפוסט

אם עדיין לא הכנת את המחשב, הנה שלושה טיפים פשוטים כדי שהמחשב יעבור את החורף בשלום.טיפ ראשון:מחשבים שנמצאים ליד חלונות או על הרצפה ללא מעמד מחשב מסודר. מומלץ להזיז אותם מהחלון ולהרים אותם כמה סנטימטרים מעל הרצפה, למקרה של כניסת מים מהחלון או הצפה של מים בבית או במשרד. היו מקרים גם שנוצר קצר חשמלי משטיפת הרצפה. כך נשמור על המחשב מקצר חשמלי שנגרם מרטיבות, כמו כל מכשיר חשמלי אחר.
טיפ שני:כמובן שבחורף קר, ואנחנו כבני אדם אוהבים שיהיה לנו חמים ונעים, אבל ההפך הגמור הוא לגבי המחשב. מי שאוהב לחבר מפזר חום או כל אמצעי חימום אחר מתחת לשולחן ההמלצה היא לא להניח ליד המחשב ובטח שלא לכוון אותו אל המחשב, המחשב לא אוהב חום. כך נשמור על המחשב מהתחממות יתר, זכרו מחשב לא אוהב חום.
טיפ שלישי:בזמן שאנחנו עוזבים את המשרד, לרוב אנחנו נוהגים להשאיר את המחשב דלוק, זה בסדר, אבל עכשיו חורף ויש לפעמים הפסקות חשמל, אז מומלץ בסוף היום כאשר אנחנו לא במשרד או בבית לכבות את המחשב, מי שרוצה יותר מומלץ גם לנתק אותו משקע החשמל. היו מקרים שכתוצאה מפריצת חשמל בעקבות הפסקת חשמל, חלקי מחשב נפגמו.

ישנם עוד הרבה דברים שאפשר לעשות, אני ממליץ לצור עמי קשר במייל gabi@allpc.co.il, אשמח לעזור ולהמליץ על דברים נוספים.

כל ההמלצות שנתתי פה הן כמובן מניסיון אישי שלי, מצבים שנתקלתי בהם אצל לקוחות ואפילו אצלי בבית ובמשרד. אבל יחד עם כל זה, עדיין קורה שמחשב מתקלקל גם אם שמרנו עליו עם הדברים הבסיסיים ביותר.

אז שיהיה לנו חורף גשום ושמח.

עוד מהבלוג שלנו

פתרונות מחשוב

על ספא למחשב שמעת?

מה זה ספא, אתם מכירים, נכון? סאונה, מסג'ים, ג'קוזי, טיפולי פנים, פינוקים ועוד כל מיני…מה לגבי המחשב הנייח שלכם? זה שעומד בתוך כל האבק.מה לגבי המחשב הנייד

פתרונות מחשוב

איזה אחריות יש למחשב שלכם?

היי חברים יקרים! חשבתם פעם כמה חשובה האחריות על המחשב שאתם קונים?  נכון שמחשב היום, כבר לא כל כך יקר כמו פעם, ואפשר לקנות סוגים

תפריט נגישות

שלחו הודעת וואטסאפ
היי כאן גבי, איך אוכל לעזור?